Psychosomatische fysiotherapie

Psychosomatische fysiotherapie is een behandelvorm die zich kenmerkt door het begeleiden en behandelen van geestelijke en lichamelijke klachten. Hierbij kunt u denken aan pijn en vermoeidheid. De oorzaak van deze klachten zijn vaak niet zo eenvoudig aan te wijzen, en daarom wordt er vaak snel gedacht aan psychische problemen, terwijl er duidelijk lichamelijke symptomen zijn. Bij psychosomatische fysiotherapie wordt er gekeken naar het verband tussen lichaam, geest en leefomgeving. Spanningen in het lichaam kunnen hier hoog op lopen.

Psychosomatische fysiotherapie bij Fysio Bunnik

Bij Fysio Bunnik wordt u met uw psychosomatische klachten geholpen door onze psychosomatisch fysiotherapeut. Onze therapeut maakt gebruik van verschillende ontspanningstechnieken en bewustwordingstechnieken. Hierdoor wordt u bewust gemaakt van uw klachten, wordt u geholpen uw lichaam te begrijpen en gaat u opzoek naar uw grenzen en leert u deze te respecteren.  Kortom onze psychosomatische fysiotherapeut helpt u weer om ‘in balans’ te komen.

Afspraak maken voor psychosomatische fysiotherapie bij Fysio Bunnik?

Bent u op zoek naar een geschikte psychosomatische fysiotherapeut die u helpt bij uw psychosomatische klachten, dan bent u bij Fysio Bunnik aan het juiste adres. Bij ons zal een psychosomatisch fysiotherapeut samen met u een persoonlijk plan maken om u zo snel mogelijk te helpen bij uw klachten en u weer ‘in balans’ te brengen. Onze psychosomatische fysiotherapeut behandelt u met goede zorg en inspanning, en zorgt samen met u voor het gewenste resultaat en herstel. U kunt hier een afspraak maken om samen met ons u van uw klachten te helpen.