Algemene fysiotherapie

Waarom fysiotherapie? Bewegen ……is leven! Fysiotherapie is een behandelmethode die helpt het herstel te bevorderen en lichamelijk functies zoals kracht en coördinatie te verbeteren. We behandelen alle mogelijke aandoening waarbij fysiotherapie een oplossing biedt. O.a. bij gewrichten- en spierproblemen, sportblessures en revalidatie na operaties. Bij Fysio Bunnik hebben wij ons als doel gesteld dat u weer pijnvrij en optimaal kunt (blijven) bewegen. Soms is volledig herstel na een ziekte, blessure of na een operatie niet mogelijk, dan helpen wij u om te gaan met de eventuele beperkingen.

Algemene Fysiotherapie bij Fysio Bunnik

Bij Fysio Bunnik beschikken wij over 6 fysiotherapeuten. Wij hebben professionaliteit, kwaliteit en betrokkenheid hoog in het vaandel staan. We werken graag met elkaar samen en we richten ons onverminderd op ketenzorg, door korte lijnen met huisartsen, psychologen, maatschappelijk werk en van Gils voetcentrum te hebben, waardoor de beste behandeling voor bepaalde klachten kan worden gegeven in de praktijk of bij u thuis.

Een afspraak maken voor algemene fysiotherapie bij Fysio Bunnik?

Bent u op zoek naar een geschikte fysiotherapeut die u helpt bij uw klachten, dan bent u bij Fysio Bunnik aan het juiste adres. Bij ons zal een fysiotherapeut samen met u een persoonlijk plan opstellen om u zo snel mogelijk te helpen met uw klachten. Onze fysiotherapeuten behandelen u met goede zorg en inspanning waardoor het gewenste resultaat wordt behaalt. U kunt hier een afspraak maken om samen met Fysio Bunnik u van uw klachten af te helpen.